torsdag 20 augusti 2009

Hallen <3

Skänken var ifrån början en helt vanlig tråkig skänk i träfärg, så den skyndade jag mig att stänka lite vitfäg på !
Min lilla "låda" fick jag av min sambo i födelsedagspresent för ett år sedan, i början var den grå så jag målande om den med en pytteliten pensel så att den skulle få den "slitna" looken ! Iframtiden ska den stå på en köksbänk, men mjöl osv i de olika facken, men nu får den duga som förvaring av bilnyckalar osv, smart va ? :)
Denna ljusstake fyndade jag på loppis för 10 kr, DET kallar jag fynd !


Jag älskar verkligen min lilla "fågelholk" till nyckelskåp ! Köpte det för 300 kr på Trivsamt i sandviken, hjärtat ( som är inköpt på fru nilsson i sandviken )funkar utmärkt för att dölja fula "lysknappar" eller hur ?

Spegeln fick jag av av min svärmor, den var då i helt vanlig träfärg och även den målade jag med en lite mindre pensel så att jag skulle på den "slitna" looken. Blommorna är av plast och dom har jag fått ärva av min mormor !


I det stora hela ! :)












Inga kommentarer: